Trainingen

• dinsdag: 17u30 – 18u45 – BASIS
  • dinsdag: 19u – 20u30 – GEVORDERDEN
  • donderdag: 19u – 21u – GEVORDERDEN en COMPETITIE
  • zondag om de 2 weken, startende vanaf 17 september (oneven weken): 9u30 – 11u – IEDEREEN

Wanneer is er geen training?

• Tijdens de schoolvakanties en feestdagen. Voor up-to-date info raadpleeg de kalender.

Wat heb ik nodig?

• De eerste 3 trainingen mag in eigen sportkleding. Vanaf de 4de training is het verplicht om een kimono te dragen.
  • Gordel
  • Handschoenen zijn verplicht voor de gevorderde trainingen op dinsdag en donderdag. Deze kunnen aangekocht worden via de club.

Vanaf welke leeftijd?

• Vanaf de leeftijd van 6 jaar

Starten met Karate?

• De eerste twee trainingen zijn gratis, vanaf de derde training wordt men gevraagd om zich in te schrijven in de club.
  • Startende karateka’s worden aangeraden naar de training op dinsdag te komen van 17u30 tot 18u45.
  • Draag loszittende sportkledij (kleedkamers & douche beschikbaar in de sporthal).
  • Breng een flesje water mee.